OBCHODNÍ PODMÍNKY

PRO ÚČASTNÍKY KURZŮ DIGITERRA

 I.    Úvodní ustanovení a definice některých pojmů

1.1.       Tyto OP (dále jen OP) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen OZ), právní vztahy mezi stranami Smlouvy o účasti na vzdělávacím kurzu (dále jen smlouva), kdy na straně vzdělavatele je společnost Easy Café s.r.o., IČ: 06548067, se sídlem Českomoravská 2255/12a, Libeň, 190 00 Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 284079, která je podnikatelem dle ustanovení § 420 a násl. OZ (dále jen jako vzdělavatel), a na straně účastníka kurzů vystupuje spotřebitel ve smyslu § 419 OZ nebo jiný účastník, který není spotřebitelem ani podnikatelem (dále jen jako účastník).

1.2.       Vzdělavatel provozuje webové stránky www.DIGITERRA.CZ  (dále jen www). 

1.3.       Předmětem smlouvy je kurz, uvedený na internetových stránkách www, a to s takovými vlastnostmi, které jsou uvedeny v popisu kurzu (dále jen „kurz“).

1.4.       Nezbytným předpokladem platně uzavřené smlouvy je potvrzení účastníka, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

1.5.       Objednaný kurz poskytuje vzdělavatel standardně pouze na území České republiky a má zájem vstupovat do právních vztahů pouze se subjekty s domicilem v České republice. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Vzdělavatel se primárně nezaměřuje na dodávky kurzů do zahraničí, je však možné sjednat v případě zájmu pořádání individuálních kurzů za individuálně stanovených podmínek.  

II.  Smlouva o účasti na vzdělávacím kurzu

2.1.       Předmětem Smlouvy je kurz, který 

-       vzdělavatel uvedl ve svém www,

-       byl zvolen účastníkem k absolvování a současně

-       byl vzdělavatelem potvrzen včetně zvoleného termínu v rámci notifikačního oznámení, zaslaného účastníku. 

2.2.       Veškeré kurzy, umístěné na www, jsou výzvou k podávání nabídek, nikoli nabídkou ve smyslu ustanovení § 1731 a násl. OZ. Ustanovení § 1732§ odst. 2 OZ se nepoužije. 

2.3.       Návrh na uzavření smlouvy vzejde z podnětu účastníka, který návrh provede odesláním objednávky v uživatelském rozhraní www vzdělavatele. Potvrzení objednávky provede vzdělavatel, a to tak, že notifikačním e-mailem vyrozumí účastníka o potvrzení jeho objednávky a současně zašle účastníku zálohovou fakturu na úhradu kupní ceny za kurz. Potvrzením objednávky vzdělavatelem je smlouva uzavřena. Potvrzení objednávky je však nutné odlišovat od potvrzení přijetí nabídky. 

2.4.       V případě, že bude zvolený termín kurzu již obsazen nebo nebude-li vzdělavatel schopen plnit z jiného důvodu, vzdělavatel nepotvrdí objednávku a k uzavření smlouvy v tomto rozsahu nedojde. Vzdělavatel v takovém případě bez zbytečného odkladu kontaktuje účastníka, aby se dohodli na dalším postupu.

2.5.       Vzdělavatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit obsah a nabídku www, čímž dojde k odvolání nebo změně výzvy k podávání nabídek.

2.6.       Účastník stvrzuje, že se před odesláním objednávky důkladně seznámil s obsahem návrhu k podávání nabídek (zejména s popisem kurzu, jeho vlastnostmi, dostupností, cenou a dalších souvisejících služeb a plateb), a s těmito OP a že s nimi bezvýhradně souhlasí. 

2.7.       Účastník stvrzuje, že se před odesláním objednávky důkladně seznámil s podmínkami vybraného dotačního titulu nebo státní podpory vzdělávání, který/é chce využít pro úhradu (části) ceny kurzu, a že s jejich podmínkami bezvýhradně souhlasí. 

2.8.       K odeslání objednávky dojde bezprostředně po stisknutí tlačítka „Odeslat objednávku“, do té doby je možné kdykoliv objednávku upravit či zrušit. 

2.9.       Účastník souhlasí s tím, že k uzavření smlouvy dojde prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti obou smluvních stran. V souvislosti s tímto bere účastník na vědomí, že veškeré náklady spojené s užitím komunikačních prostředků, zejména náklady na odchozí telefonní hovory, náklady na přístup k internetu apod., nese každá ze smluvních stran své. 

2.10.     Smluvní vztah vzniklý na základě tohoto článku je pro obě smluvní strany závazný a není možné jej měnit jednostranně, ledaže to určí zákon nebo podmínky smluvního vztahu. 

2.11.     Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit z důvodů uvedených ve smlouvě nebo ze zákona. Odstoupení musí být učiněno písemně (čímž se rozumí i prostřednictvím e‑mailu).

2.12.     Spolu s potvrzením objednávky zašle vzdělavatel účastníku také odkaz na znění těchto obchodních podmínek. Totéž učiní vzdělavatel také na písemnou žádost účastníka kdykoliv později, ledaže již uplynula doba, po které vzdělavatel již údaje nearchivuje. 

III.   Práva a povinnosti smluvních stran

3.1.       Z řádně uzavřené smlouvy, dle postupu uvedeného v čl. II obchodních podmínek, vyplývají vzdělavateli povinnosti umožnit účastníku řádnou a nerušenou účast na kurzu a umožnit účastníku kurz absolvovat. Účastník se zavazuje zaplatit kupní cenu kurzu a související platby uvedené ve sjednané výši a sjednaným způsobem a absolvovat řádně kurz (službu).

3.2.       Při plnění závazků ze smlouvy je vzdělavatel oprávněn použít pro plnění i třetích osob, a to i bez zvláštního souhlasu účastníka. Za plnění třetích stran však odpovídá vzdělavatel, jako by plnění poskytoval sám.

3.3.       Pro případ, že součástí uzavřené smlouvy bude jakákoliv bezúplatná položka nebo položka, jejíž cena byla vázána na jiné položky (např. v rámci množstevní slevy), následuje tato položka vždy osud ostatních položek kurzu. Tuto položku je účastník povinen vrátit vzdělavateli tehdy, pokud by v důsledku jakékoliv změny objednávky (vč. např. odstoupení od smlouvy) na tuto položku účastníku v okamžiku vzniku smlouvy nevzniklo právo. Obdobně se postupuje i v případě služeb (např. dopravy zdarma nad určitou cenu kurzu apod…). 

3.4.       Účastník souhlasí s tím, že mu ze strany vzdělavatele může být doručováno na e-mailovou adresu uvedenou při registraci nebo při objednávce kurzu. 

IV.    Platební podmínky

4.1.       Účastník je povinen vzdělavateli zaplatit cenu kurzu a veškeré související platby řádně a včas podle zvoleného způsobu platby. Není-li při volbě platby stanoveno jinak, jsou cena kurzu a související platby splatné do 7 dnů ode dne uzavření smlouvy na základě faktury, vystavené vzdělavatelem. Nejpozději však musí být kupní cena a související platby uhrazeny před zahájením kurzu. 

4.2.       Ceny uvedené u kurzu a služeb a všechny případné poplatky jsou smluvní a jsou uvedeny včetně DPH. V cenách kurzů,  uvedených na www, nejsou zahrnuty související platby, například cena za dopravu na kurz.

4.3.       Pokud účastník využije pro úhradu, nebo částečnou úhradu ceny kurzu dotace či příspěvky, poskytované Úřadem práce ČR nebo MPSV nebo MŠMT nebo jiným státním či soukromým subjektem, vzdělavatel upraví podmínky úhrady ceny kurzu tak, aby vyhovovaly podmínkám takové dotace nebo příspěvku.  

4.4.       V případě, že konečná faktura za absolvování kurzu nebude ze strany poskytovatele dotace nebo příspěvku proplacena řádně a včas, úhradu takové faktury zajistí na svůj účet a své jméno účastník. V takovém případě se splatnost faktury automaticky prodlužuje o 7 kalendářních dnů. Vzdělavatel má povinnost informovat účastníka o skutečnosti, že vystavená faktura nebyla ve lhůtě splatnosti z dotačního titulu nebo příspěvku uhrazena.

4.5.       Odstavec 4.4. této Smlouvy se nepoužije, pokud dotace nebo příspěvek nebude poskytovatelem proplacen z důvodů na straně vzdělavatele. V takovém případě vzdělavatel nebude požadovat úhradu vystavené konečné faktury po účastníkovi.  

4.6.       Při úhradě bankovním převodem je účastník povinen identifikovat platbu určeným variabilním symbolem. 

V.      Sankční ustanovení

5.1.       Ocitne-li se některá ze smluvních stran v prodlení s úhradou jakékoli platby sjednanou ve smlouvě, je druhá smluvní strana oprávněná požadovat úrok z prodlení dle platných a účinných právních předpisů v době, kdy k prodlení došlo.

5.2.       Vzdělavatel je při prodlení s úhradou ceny kurzu a souvisejících plateb ze strany účastníka delším než 14 dní, nebo při závažném porušení povinností účastníka vyplývajících ze smlouvy, těchto obchodních podmínek a/nebo ze zákona oprávněn od smlouvy odstoupit. 

5.3.       Smluvními sankcemi dle těchto obchodních podmínek není dotčeno právo na náhradu škody v plné výši.  

VI.    Ochrana osobních údajů

Vzdělavatel se zavazuje nakládat s případnými osobními údaji účastníka v souladu s příslušným právními předpisy a samostatným dokumentem upravujícím ochranu osobních údajů, který je dostupný zde GDPR 

VII.  Závěrečná ustanovení

7.1.       Tyto OP jsou pro smluvní strany účinné ve znění uvedeném na www vzdělavatele v okamžiku odeslání objednávky a jsou nedílnou součástí objednávky (tj. nabídky na uzavření smlouvy). 

7.2.       V případě rozporů nebo nesrovnalostí mezi zněním smlouvy a těmito OP mají přednost ustanovení uvedená ve smlouvě. Užití obchodních podmínek účastníka je vyloučeno. 

7.3.       V otázkách neupravených smlouvou ani těmito OP se právní vztah mezi vzdělavatelem a účastníkem řídí českým právním řádem.  

7.4.       V případě, že by se některá ustanovení smlouvy a/nebo těchto OP stala neplatná či neúčinná, platnost i účinnost ostatních ustanovení smlouvy a/nebo OP zůstane nedotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatná či neúčinná ustanovení smlouvy a/nebo OP ustanoveními platnými, která svým obsahem a smyslem odpovídají nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původních. 

7.5.       Odesláním objednávky účastník projevuje svou určitou, svobodnou a vážnou vůli uzavřít smlouvu, potvrzuje svou svéprávnost a způsobilost uzavřít smlouvu a také to, že smlouva není uzavírána v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek. 

7.6.       Vzdělavatel si vyhrazuje právo tyto OP bez předchozího upozornění změnit. Doporučuje se tedy účastníku jejich archivace. Vzdělavatel však poskytne OP účastníku také spolu s akceptací jeho objednávky.  

Tyto OP nabývají účinnosti 7. června 2025